dagen

tjaaooo
ännu nästan en hel dag spenderad framför datan...
vet inte riktigt vad jag tänker med men xd
det är ju ändå sommar och man ska göra saker och inte sitta vid datorn , nu ska det bli ändring!
okej , efter maten gick jag och pappa ut och körde lite fotboll, tränade på nedtagningar, nickar och bara vanliga passningar i början (: ska försäka få med mig han imorron och köra lite skott på en riktig fotbollsplan och inte på våran gård ^^
när vi gick in igen , drog pappa till konsum, han skulle köpa guiden, så då fick han köpa en risen till mig och en dricka till oss (: spenderade resten av kvällen med att kolla på film (y)  funderade mellan freaky friday och galen i hästar, det blev freaky friday idag och galen i hästar imorron förmodligen ((:
har inte haft så mycket att blogga om dom senaste dagarna då jag knappt gjort nått men lovar att skärpa mig!
en bild på mig från idag (:

Kommentarer
Postat av: Emilia

Älskar din blogg<3<3 så mkt!

2011-08-13 @ 00:12:40
URL: http://hhastochfoto.blogg.se/
Postat av: julia

Jättefin blogg!:-)

2011-08-13 @ 11:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0